נתניהו: "רק ריצה משותפת תבטיח ממשלה בלי המשותפת"

מערכת האתר 2 Comment on נתניהו: "רק ריצה משותפת תבטיח ממשלה בלי המשותפת"

נתניהו: "אני קורא ל׳ציונות הדתית׳ ול׳עוצמה יהודית׳ לרוץ יחד בבחירות. אסור לקחת סיכון. רק ריצה משותפת תבטיח ששתי המפלגות יעברו בוודאות את אחוז החסימה. איחוד הכוחות הוא צו השעה"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה לשעבר, יו"ר הליכוד בנימין נתניהו קורא לציונות הדתית ולעוצמה יהודית לרוץ יחד בבחירות. "אני מאחל הצלחה לכל המתמודדים בפריימריז של הציונות הדתית, ואני בטוח שתיבחר רשימה מצוינת", פתח נתניהו.

"לכולנו משימה אחת – להקים ממשלה לאומית חזקה ויציבה ל-4 השנים הקרובות. לצורך זה חייבים קודם כל דבר אחד – לאחד את הכוחות, ולא לפצל אותם.

"לכן אני קורא ל׳ציונות הדתית׳ ול׳עוצמה יהודית׳ לרוץ יחד בבחירות. אסור לקחת סיכון", הדגיש. "רק ריצה משותפת תבטיח ששתי המפלגות יעברו בוודאות את אחוז החסימה. רק ריצה משותפת תבטיח ממשלה בלי המשותפת. איחוד הכוחות הוא צו השעה".

יו"ר הציונות הדתית, חה"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב: "שמעתי את דבריו של ראש הממשלה לשעבר ובעז"ה לעתיד בנימין נתניהו ואני מסכים איתו וקורא לחברי איתמר – בוא נשב כבר מחר במטרה אמיתית לקדם ריצה משותפת למען ניצחון הימין בבחירות".

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, אמר: "אדוני רה"מ לשעבר ובעתיד. אתה יודע באופן אישי כמה רדפנו חודש וחצי אחרי סמוטריץ למען אחדות שוויונית, קבענו פגישות שסמוטריץ ביטל, אחרות התבררו כסרק. ניסינו בכל דרך עד שהבנו שאין פרטנר. בצלאל מעוניין בשיקלי ונמצא עימו במו"מ. אנחנו מכבדים את החלטתו ונעשה הכל כדי למצות את קולות הימין".

video
play-sharp-fill

יוסי ברודני, ראש עיריית גבעת שמואל וראש רשימת הבית היהודי לכנסת ה-25 כתב: "סמוטריץ ובן גביר לא מייצגים את הציבור דתי לאומי על אף שהם מתיימרים לעשות זאת. המפלגה היחידה שמייצגת את הציבור הדתי לאומי בקריית שמונה, שדרות, פתח תקווה ועופרה היא מפלגת המפד"ל-הבית היהודי. הציבור הדתי לאומי שבע מקיצוניים שמייצגים את תורת כהנא. ראוי שמי שמבקש להרכיב את הממשלה הבאה יפסיק לשלוח שליחים שיתעסקו באיחודים דמיוניים. מפלגת המפד"ל- הבית היהודי תרוץ עצמאית לכנסת -25".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    עוד פעם בבי רוצה ליהת רואש הממשלה

    1. אל תבללל את המוח ביבי הוא המבוגר והאחראי